tog av sophia

Jag
Namn - Anna Alma Alida Lind
Piercingar - öron om det gills ;)
Tatueringar - Inga.
Längd - typ 152 hehee
Skostorlek - 36.
Hårfärg - Brunt
Är du kär i någon - aa
Önskar du att du bodde någon annanstans - jag vet faktiskt inte
Dricker du - Nej.
Använder du droger - Nej.
Vilket shampoo använder du - glömt vad den heter
Vilken parfym använder du - edheardly från u.s.a
Vad är du rädd för - spindlar mm
Gillar du att tvätta - neeh 

Din första:
Operation: Aldrig opererats.
Första piercingen: Öronen.
Första priset: ??
Första sporten du började med: Dans, ridning
Första husdjuret: fåglar
Första semestern: turkiet tror jag eller england
Första konserten: ?

Just nu:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Ska du: hitta någon som vill vara social med mig
Lyssnar du på: musik
Väntar du på: någon social
Tittar du på: Data skärmen
Har på du på dig: pyamasbyxor, t-tröja, underkläder


Har du någonsin:
Kysst en främling: Nej.
Tappat bort glasögon/linser: solglasögon hehee
Brutit ett ben: Nej.
Rymt hemifrån: neeh
Gråtit när någon dött: Ja.
Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: njee
Blivit arresterad: Nej.

Tror du på:
Gud: njee
Mirakel: nje
Aliens: hmm.... man vet aldrig ;p
Magi: ??
Himlen: jag vet inte
Tomten: ja...
Änglar: Nej.

Senaste:
Film du hyrde: ?
Film du köpte: ?
Låten du lyssnade på: hihihihi
Låten du hade på hjärnan: dendära flytta på dig
Personen du ringde: isabell ??
Program du tittade på: BB!
Person som du tänkte på: denii!

Favorit:
Mat: godis
Låt: mihihihi
Sak att göra: Vara hemma.
Dryck: vatten
Bil: ??
Gånger ditt hjärta brustit: ..
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag vet ej.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Några
Ärr du har på kroppen: hatar mina ärr!

Senaste:
Tidning du läste: frida!
Personen du fick mail av: Vet ej, läser den inte :P
Personen du fick brev av: Ingen
Personen du fick sms av: ?felicia typ
Saken du köpte: glass med matilda<3

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Skola, stan, ridig, sovit, tråkat, och nu sitter jag vi datan
Var det kul: ridningen !
Hur tidigt stiger du upp: 05.30
Gillar du att slåss: neeh
Vad ska du göra ikväll: Sova.
Är du seriös: jag är sjukt flum men är seriös oxå ;)
Var har du ont: ?
Använder du hårspray: jaa, bror på
Kan du stå på händer: ja:)
Håkan Hellström eller The Ark: ingen typ
Salt eller socker: ??
Gillar du ketchup: Ja.
Är du glad nu: mellan
Var du glad igår: Jaaa
Känner du nån som jobbar på sjukhus: tror det
Stockholm är: en stad :P
Kan du sjunga: heheehehe vet inte !
Mer värt än guld: familjen !
Spaghetti eller makaroner: ?
Ett land jag helst vill besöka: ITALIEN!!
Ska bli skoj: Slippa skolan.
Ska inte bli skoj: Skola.
Sparar till: något :)
#nolife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0