let me live. let me breath.

hallu, vet fort farande inte vad jag ska skriva om hehe... men idag så vaknade typ halv 10 eller jag blev väckt då. kl 10 åkte jag till stallet och red, det gick bra, jag tror att både jag och valle va lite trött idag så jag tog det lite lungt. Det blev mycket övergångar och svängar och typ sånt! Det är så kul att rida nu igen även fast det bara är nu i maj jag kommer rida han men det är bättre än ingenting! :) Sen när jag kom hem ducshade jag och sen åt jag lite. Nu ikväll så va jag och syrran först ut till sjön men vovven, mysigt doppade håret ifrån bryggan haha. sen har vi bara slappat bakat kollat på film, BB och så, vi har juh oxå misslyckats med popcorn med det mesta gick att äta i alla fall haha. Nu är jag trött får se om jag går och lägger mig snart puss o kram o kanske god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0