Berättar lite!

Jag har inte orkat blogga så mycket sorry! Men vädret suger just nu:/ ja idag på skolan så var vi i gb hela dagen först gick vi på någon rund tur gick väl sådär. Sen gå skulle vi klättra ner i frösö grottan eller vad den heter jag kom ner men fegade ur och vände kommer inte göra om det, det var fett trångt och dessutom har jag klaustrofobi, är endå ganska nöjd att jag vågade prova:) sen va det lunch och tält uppsättning. Sen slutade vi då åkte jag till Linnea och va där i ett tag sen när jag kom hem till mormor så somnade jag :p sen gick jag Linnea och Sandra och handla. Imorgon så ska vi gå typ en mil och tälta så jag skriver väl på torsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0