God morgon.

Nu vaknade jag för typ 1tim sen eller något. Och är på SUPER bra humör idag ! För att först så har vi fixat så vi kan gå på toa borsta tänderna osv och det gör mig lycklig!! Sen så får jag gå på skolan imorgon :D Och eftersom att jag får gå på skolan så måste jag få åka till åre med skolan, åååh vad jag blir glad. Jaah nu vet ni det.
Nu ska jag STOR städa mitt rum och min garderob, det ser ut som ett bomb nedslag hahahaa.
Såhär ser min vecka ut iallafall:
Måndag.
Skolan och sen kanske se om jag går på stan
med en kompis eller något.

Tisdag.
Åker till åre hela dagen med klassen. :)

Onsdag.
Skola, Onsdagsidrott (tennis)
Eventuellt plugg?

Torsdag.
Skola, slutar 13.00 Så ska passa på att hitta på något;)
Plugga på kvällen?

Fredag.
Skola,
KOMPISAR efter skolan hoppas jag:)

Lördag.
Åker kanske upp till trillevallen (pappa fyller år sön)
Åker skidor om jag åker upp.

Söndag.
GRATTIS pappa.
Åker väl hem på kvällen.










Kommentarer
Postat av: Johanna

Söt blogg Alida :') <3

2012-03-25 @ 12:21:10
URL: http://johannaledstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0