A smile is the best make up a girl can wear.

Eh.. ja förlåt för dålig uppdate jag suger på att blogga igentligen dom 2-3 första dagarna så har jag jätter bra blogglust och sen minskar den mer och mer :s jag försöker blogga så mycket som möjligt men det går inte alltid så bra. Ja nu vet ni det men nu tänkte jag berätta om gårdagen. :)
Ja mamma och micke åkte på middag så jag isabell, tobbe och lea va hemma själv, det va väl kul. Vi gick på isen och kollade på big brother medans lea va vaken sen så somnade tobbe och isabell i typ en timme så då satt k´jag vid datan och rediskerade lite biler. Sen när dom vakna så spelade jag och isabell något dansspel på xboxen :D
Isabell och Lea.
Tobbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0