To be old and wise you must first have to be young and stupid.

Jag har inget för mig så jag tänkte skriva ett inlägg om allt och ingenting. Ja först är det såhära med uppdateringen jag sa förut att jag inte kan uppdatera typ ifrån min telefon och sånt för att jag och bara en liten tegelsten, hehe. Sen har jag ingen inspration heller jag kan lägga ut typ insprations bilder och typ så eller om jag skriver om dagen om vad som har hänt och vad som kommer att hända. Men sen är inte jag heller som pratar ut om jag känner och sånt så sånna inlägg kommer det inte bli jag kan typ skriva "ååh vad jag är på bra humör idag" och typ så men annars, nej. (byter ämne...)
Sen för inte ni som visste det så lever jag för ridning! Jag har ridit i typ 10 år, men det blev väl inte så "seriöst" förren jag va typ 8? Jag har typ alltid vilja ut och tävla och sånt (hoppning dårå). Jag ägde en häst förut, som jag sålde nu i vintras. Jag va på 2 ridläger och en pay and jump med han men han vägra hela tiden när man va typ borta med han och skulle hoppa. Sen hemma så hoppa han hur fint som helst så det va inge roligt. Men typ för ca 2 veckor sen så va jag medryttare till en häst som jag red några gånger i  veckan men nu har den hästen flyttat så nu till veckan kanske jag ska provrida en annan D-ponny som jag kanske ska bli medryttare till men den är tydligen ganska het men jag tror det ska gå bra :) Ja nu fick ni ett inlägg jag ska göra ett tidsinställt nu eftersom att jag sover så länge på morgonen... hehee ja men god natt höres imorgon.
(september 2011)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0