Skriver om lite allt möjligt :)

om dagen och resten av veckan. ja idag har det varit en helt vanlig skoldag, sen när jag slutade så gick jag till pappas lägenhet och hämtade en jacka. Sen åkte jag hem till Mamma. passade på att plocka upp på rummet men jag han inte så långt för jag stack ut och sprang, eller jag sprang inte så långt kännde mer för att cykla så sprang hem och tog cykeln och cyklade ut ist :) Sen kom jag in och nu sitter jag här och bloggar.
RETSEN AV VECKAN !
Imorgon så ska vi spela baseball, hela skolan till typ kl 11, sen på "eftermiddagen" vid 12 tiden så blire upp till skolsköterskan och ta spruta :o ucsh  HATAR att ta spruter typ bläää!! men jag vill ju endån ta den så jag har inget val även fast det är typ BLÄ jaa nu ska jag byta ämne här. Sen efter skolan så hoppar jag på bussen och åker hem till en kompis får se vad som händer där :o Onsdag är det sverigen national dag lär väl vara med Disa så oxå !
image description
Torsdag så är det skola och sen får jag se vad jag hittar på;)
FREDAG: skola. Sen ska jag på stan med mamma och köpa klänningen som jag visade förut, till den så ska jag hå något halsband och så ni får väl se sen :D
Lördag-söndag. får se vad som kommer... :)
puss puss skirver sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0