lycklig.nu

Idag på skolan så har jag inte gjort så mycket då mest haft roligt. Vi började kl halv 9 men det visste inte jag fören jag satt i bilen, hehe men jag va inte själv på skolan i alla fall! :) På morgonen så delade vi upp oss i 2 grupper en grupp fick gå till sport hallen och en grupp fick stanna och baka bullar, jag började i gruppen som bakade bullar det va roligt, dom blev väl ganska god inte lika god som vanligt men det gör inget ! Sen efter lunch gick vi till sporthallen och klättrade klättervägg, eller jag provade bara klättra typ 2 gr kom som högst 1 ½ meter upp i luften hahaa, inte min grej. Efter skolan gick jag och Disa ut med Bullen och Lukas, sen har det inte hänt så mycket mera åkt hem och sånt :) Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och tar det lungt !
Nu så ska desigen synas det ända som fattas är headern som oxå ska komma upp snart. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0