im back !

hej jag kom hem i måndags men har inte haft någon blogg lust...men nu så är det på topp !
I torsdags så åkte jag till jorm och fira midsommar. Hahaa, på fredagen så badade vi och sen på eftermiddagen så såg vi några som hade fansnat med bilen i snön så det va lite udda. men det va mysigt att va där. Sen på måndagen när jag hade kommit hem så träffade jag linnea som var och hälsade på från norge :) sen träffade jag oxå farfar. Igår och idag så har jag inte gjort så mycket, städat tvättat osv.... Nu så tänkte jag ta och gå och lägga mig snart ! Imorgon så åker jag in till stan och gör lite saker sen sover jag hos farmor för på fredag morgon typ kl 6 eller när tåget gick så åker jag till STOCKHOLM! Det ska bli sjukt roligt, grönan, stan, och mycke mer ! på söndagen så kanske jag ska vara med disa då tänkte vi gå på grönan (?) och stan eller nåt :) ska bli kul uppdaterar  kanske på fredag ?! när jag kommit fram i såna fall :) kan inte ladd up någon bild tuvär för sladden där framme jag typ mosats eller hur jag ska säga :p 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0