eheehehee lite efter men .....

SOMMARLOOOOOV JIPPPI!!!!!!!!!!!!!!

hahaa alla typ skrev det överallt igår men jag kunde inte blogga igår för a va hos pappi ! ;) men nu är så lycklig kan fortfarande inte fatta att det är sommmarlov... jajaa jag ska i alla fall ha sjukt kul idag va jag först på min lillsyrras skolaavslutning, sen gick jag på stan med isabell resten av dagen :) kommer bilder sen både på skolavslutningen och staden :) imorgon så ska jag kanske på elisas skolavslutning, får se vad som händer sen. någon dag i helgen så ska vi åka till wången oxå och kolla lite hästar :) och på måndag så tänkte jag träffa min ängel, vi kan juh cykla till varandra (y) ja men nu ska jaag ta det lite lungt ! :) byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0