Don't hold on the past. There's a reason why it's not coming back.

Jag har tuvär inte haft tid att blogga dom hära dagarna. Eftersom jag kan t.ex inte blogga ifrån min mobil så jag kan bara blogga när jag är hemma :/ Men nu blire ett litet längre inlägg. I tisdags så sov jag ju hos disa, vi hade kul, flummade lite..:) Sen på onsdagen så va vi typ inne hela dagen och kolla på film och sånt ! Igår så var det skola efter skolan så åkte jag hem till Alicia, ååh alltså hon har ju katt ungar jag dog lite dom va så sjukt söta ! Det va en svart katt som va så söt klättrade upp på mig hela tiden jag kunde lixom inte sätta ner han för då kom han igen, sen så gick vi ut och hade ett LITET vattenkrig ! Idag så fick vi se på film hela första lektionen, sen hade vi friidrott, va väl okej men jag suger på friidrott. Efter skolan så gick jag och mamma på stan och handlade till skolavslutningen :) Ni får se kort sen. Grattis till alla dom som har tagit studenten ! :) Det är ganska roligt att kolla när som åker runt sådär, tänk nät jag tar studenten :0  Det är något år kvar men endå? Ja nu ska jag ut i solen jag skriver väl sen !
haha fiint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0