dag 4, 5, 6, 7, 8, 9 :p

dag 4 - 7 saker du tänker på ofta.
 
1.Framtiden
2.Onödiga saker
3.Jobbiga saker
4.Roliga saker 
5.kommer inte på 
6.kommer inte på 
7.kommer inte på 
(hade faktiskt ingen anning om vad jag skulle skriva ehehehe)
 
dag 5 - min relation till att bada.
 
Jaag ääälsakar att bada, jag är ingen badkruka ;)
 
dag 6 - 5 saker jag gillar att göra
 
1.Rida
2.Dansa
3.Va med kompisar 
4.Skratta
5.Tänka på allt och ingenting!
 
dag 7 - min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
 
em... jag får typ ingen reaktion, jag kollar bara hehe.
 
dag 8 - om jag fick byta utseende med någon skulle jag byta med....
 
eehh jag kommer inte på någon men jag skulle typ kanske vilja byta med någon av olsen systrarna jag tycker att dom är fett fina !
 
dag 9 - två favoritlåtar
 
jag har typ ingen favorit låt men just nu lyssnar jag mycket på summer paradise och whistle :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0