Jag vet, jag suger på att blogga.....

Jaa, jag har inte bloggat sen i torsdags men jag är först inge duktig på att att blogga ska lära mig ;) men sen har jag gjort lite annat eller ganska mycket annat oxå !:) i Torsdags till Fredags så va jag med Alva vi hade fett kul ! Sen Söndag till måndag så sov Evelina hos mig vi kollade på film och badade och sånt ! :) Sen på måndagen så åkte vi i familjen ner till hugiksvall och hälsade på Elisas syster och sov där sen så så Tisdagen så åkte vi till gävle och fick på furuvik, det va jätte mysigt, sen igår kväll så åkte vi hem. :) Idag har jag typ inte gjort någonting. Men imorgon så tror jag att Emelie kommer hit och sover här ! det ska bli jätte kul!
dagens outfit fick komma med oxå inget speciellt eftersom att jag bara har varit hemma men det fick vara mig skolavslutnings klänning som jag hade när jag gick ut 5:an och bikini ... ehehee men hejdå skriver väl sen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0