Grymt mysig dag !

hejj, jag vet att jag uppdaterar alltid lite sent dom gångerna jag uppdaterar.. men idag har jag en anledning;)
 
Först på förmiddagen då jag vaknade så städade jag rummet. Sen åkte vi till stallet och då först så fick jag bada lite med Rosi (!) och sen så fick jag rida på planen. Tyckte det gick bra men jag är först så är jag ovan att ha så långa stigbyglar, jag brukar oftast rida med hoppläder, men sen oxå så är jag inte så van vid att rida islandshästar men jag tyckde det gick bra :) Sen när vi kom hem så skulle jag och Lea bada men det va så SJUKT kallt till och med för mig, men jag gick ner till midjan sen typ försvan fötterna :P Men vi gick upp och kastade lite boll ist. Sen så satt vi ute (jag mamma och lea) och åt lite grillat och sen spelade vi fotboll och nu sitter jag här :) Jaa men jag ska fixa sladd till systemkamran snart jag måste bara hitta en först ! Men jag har en liten plutt kamera som jag har tagit kort på dom nya kläderna med, jag kan inte lova att det är som bästa bilderna men det får duga för nu.
 
Jag har i alla fall 3 inlägg så G just nu så håll utkik :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0