Berättar om stockholm

Fredag: Vi åkte ner till Stockholm, kom fram 22:30 typ. Då gick vi hem och sov. :)
 
Lördag: Vi åkte ut till Lidingö (stavning) och typ inte gjorde så mycket. Sen åkte vi in till stockholm igen och då tog vi en jätte lång promenad, runt gamla stan, söder och vid hamnen. Jag fick 3 st skavsår så jag kunde knappt gå -.- 
Emm... sen gjortde vi inte så mycket mera. :)
 
Söndag: Jag va med Disa hela dagen!! Först gick vi lite på stan, blev HELT kär i en butik !! Och bara därför så kommer jag inte ihåg vad den heter. :P Sen gick vi på Gröna Lund som oxå va fett kul! När vi åkte flygande mattan typ sista gången, så va det ett typ barn som satt och slog Disa i huvet (?) det va lite udda... men det va jätte roligt. 
 
Måndag: Jag åkte med Disa's familj och bada på någon strand, sen åt vi på Lidingö. Efter det så åkte jag med dom till deras lägenhet och kollade på film och såå! 
 
Tisdag: Jag och Pappa gick på stan nästan hela dagen för sen så började jag typ och kallsvettas och sånt .. inte bra. Men vi får hålla utkik efter inlägget då ni får se vad köpte... Men sen när jag kom hem så la jag mig i sängen och kolla på pretty little liars :)
 
Onsdag: På dagen kom jag inte ihåg vad vi gjorde men sen på eftermiddagen/kvällen så Gick jag och pappa på bio, vi såg "The amazing spiderman" den va bra det va roligare än dom andra tror jag, jag har inte sätt någon anna spiderman tror jag ... ehehe. 
 
Torsdag: Jag och pappa åkte med Disa och hennes familj till någon Ö, och där badade vi och åt... eller jag och Disa badade mest i sanden men a.. Och så är jag lagomt stolt för att jag åkte båt.. gillar inte att åka båt men stora båtar är ok. 
 
Fredag: Slapdag, jag va så sjukt trött, sen åkte jag hem, med tåget kl 16.00 vi va fett nära på att missa tåget men det gjorde jag inte (y) Men sen när vi kom hem så badade jag och Lea (min lilla syrra), sen kollade jag och mamma på skärgårdsdoktorn !:)  
 
Och nu idag så ska jag städa och blogga !
 
jag kunde inte ta typ något kort ..... men ni får i alla fall se kort på lite nya kläder sen ! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0