A bear named Winnie..

hej, jag sa ju att jag skulle uppdatera igår kväll igen men jag fasnade vi sen film som hette "A bear named Winnie" jag började nästan grina, alltså jag har lättare att grina till djur när det är djur inblandade än om det är människor:O 
Jag tog lite info ifrån viasat (det va därifrån jag såg filmen) 
 
Upptäck den sanna historien bakom författaren A.A. Milnes älskade figur i denna prisbelönta berättelse om vänskapen mellan en soldat och björnungen som stod som symbol för vänskap och hopp. 2004

A Bear Named Winnie

 
Kanadensiskt drama från 2004
 

Baserat på en verklig historia om den kanadensiska soldaten som var på väg hem till Winnipeg från första världskriget och som mötte en övergiven björnunge. Han döpte den till Winnie (som i Winnipeg) och till slut hamnade björnen på London Zoo där han blev inspirationen till sagorna om Nalle Puh (Winne the Pooh).

http://www.youtube.com/watch?v=RiIqiv3Zhb0

 

Trailer ↑

Alltså den är så söt så att man dööör !! 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0